Hromadný email
Typ emailu
- Centrálna prezentácia firmy a jej zamerania na jednotlivé profesie
- Prezentácia so zameraním na danú profesiu
- Prezentácia výrobku
- Akcia
- Výpredaj
Profesie
- Firemné odevy
- Mestské a obecné polície
- Bezpečnostné služby a vlastná ochrana
- Rybárska stráž
- Lesná stráž
- Polícia
- Kynológia
- Zdravotníctvo
- Potravinársky priemysel
- Pohrebné služby
- Horeca – hotel , reštaurácia, kaviareň
- Preprava a logistika
- Materské školy, Základné, stredné a vysoké školy
1. Centrálna prezentácia firmy a jej zamerania na jednotlivé profesie
Obsah
– v emaile sú uvedené odkazy na prezentácie (krátke) pre jednotlivé profesie
Komu
– nezaradenej novej emailovej adrese vo Flowii
Čo chceme dosiahnuť
- zistiť, ktorá profesia ho zaujíma – tak aby sme mu mohli zaslať prezentáciu pre danú profesiu
Intenzita
– minimálne 1 x v týždni
Ďalší krok
Zaslať rozšírenú prezentáciu pre danú profesiu
2. Prezentácia so zameraním na danú profesiu
Obsah
– v emaile je uvedený odkaz na produkty pre jednotlivé profesie
Komu
– zaradenej emailovej adrese pre jednotlivú profesiu vo Flowii
Čo chceme dosiahnuť
- zistiť, ktorý typ výrobku ho zaujíma – tak aby sme mu mohli zaslať bližšie informácie o našej ponuke
Intenzita
– nová zaradená adresa vo Flowii maximálne do 3 dní od jej priradenia k danej profesii
Zaradená adresa vo Flowii pre danú profesiu 1 x za 3 mesiace
Ďalší krok
Zaslať rozšírenú prezentáciu pre daný typ výrobku
3. Prezentácia so zameraním na daný výrobok
Obsah
– v emaile sú uvedené odkazy na výrobky s bližšou špecifikáciou v danej profesii, odkaz je riešený formou rozšíreného popisu
Komu
–emailovej adrese, ktorá klikla na odkaz výrobku v emaily prezentácie danej profesii vo Flowii
Čo chceme dosiahnuť
- zistiť, ktorý typ výrobku z bližšou špecifikáciou ho zaujíma a nasmerovať ho k jeho nákupu, prípadne zistiť o aké množstvo má záujem a spracovať mu individuálnu ponuku
Intenzita
– zaradená adresa vo Flowii maximálne do 3 dní od jej priradenia kliku k danému výrobku
Ďalší krok
Email s nabádaním k zaslaniu objednávky, TEL, SC
4. Akcia na konkrétny výrobok
Obsah
– v emaile je uvedený odkaz na výrobok s bližšou špecifikáciou v danej profesii, odkaz je riešený formou rozšíreného popisu s uvedením akciovej ceny
Komu
–emailovej adrese zaradenej pre danú profesiu vo Flowii, ktorej sa akcia týka
Čo chceme dosiahnuť
- zistiť záujem o danú akciu a nasmerovať ho k jeho nákupu
Intenzita
– zaradená adresa vo Flowii 1 x za mesiac
Ďalší krok
Email s nabádaním k zaslaniu objednávky, TEL, SC
5. Výpredaj na konkrétny výrobok
Obsah
– v emaile je uvedený odkaz na výrobok s bližšou špecifikáciou v danej profesii, odkaz je riešený formou rozšíreného popisu s uvedením výpredajovej ceny
Komu
–emailovej adrese zaradenej pre danú profesiu vo Flowii, ktorej sa výpredaj týka
Čo chceme dosiahnuť
- zistiť záujem o danú akciu a nasmerovať ho k jeho nákupu
Intenzita
– zaradená adresa vo Flowii 1 x za mesiac
Ďalší krok
Email s nabádaním k zaslaniu objednávky, TEL, SC